joi, 16 septembrie 2010

La blog nou (primul ... de fapt) - numai de bine ...

Fiind eu cam taciturn din fire, mi-am zis - hai să pun și eu de-un blog ... ca atâția alții ( sau politically corect - altele ! ).

Dar ce pot scrie eu "la gazetă" pardon "la blog"? Că nu am strălucit niciodată la literatură, deși asta (blogăreala adică) e mai aproape de gazetărie - care e o verișoară mai îndepărtată cu literatura. Probabil că voi scrie despre "ce-am aflat" sau despre "fotomaniacul" sau despre nimic (grea provocare! - nimicul absolut?!). Sau despre ce-am visat că mi s-a întâmplat? Deocamdată nu știu. Cum ar zice mama Nica - om trăi și om vide. Traducere : Om trăi și om vedea.

Să fie într-un ceas bun, cu idei faine și fără greșeli de exprimare!

Cum zicea cineva:

S'auzim numai de bine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu